REGULAMIN SKLEPU BALANS STUDIO MASAŻU

Regulamin obowiązuje od dnia 10.10.2025


Regulamin, który czytasz, dotyczy usługi sprzedaży produktu fizycznego, dostępnego na tej stronie internetowej pod adresem:   https://balans.katowice.pl/  Dla ułatwienia w dalszej części Regulaminu część strony, która umożliwia zakup produktów, będziemy nazywać „sklepem”.

W tym Regulaminie znajdziesz między innymi zasady sprzedaży w sklepie, warunki umowy sprzedaży, postanowienia dotyczące konsumentów czy informacje o sposobie reklamacji i odstąpienia od umowy.

Informacje dostępne w sklepie i tym Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ale zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.

Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące treści Regulaminu, skontaktuj się z nami na adres podany poniżej.

Skontaktuj się z nami!

W każdej sprawie związanej z zakupami i funkcjonowaniem sklepu możesz

skontaktować się z nami pod adresem balans.chorzow@gmail.com oraz pod

numerem telefonu: +48 691 016 404  biuro obsługi jest czynne od godz 8:00-16:00

Wyznaczyliśmy Punkt kontaktowy w sprawie Treści: balans.chorzow@gmail.com

Kto sprzedaje produkt?

Sprzedawcą produktów fizycznych jest właściciel sklepu Mirosław Skrzypczak  prowadzący działalność gospodarczą: BALANS STUDIO MASAŻU I FIZJOTERAPII MIROSŁAW SKRZYPCZAK,  ul. Katowicka 47, 41-500 Chorzów. NIP 6342003938

Kogo dotyczy ten Regulamin?

Regulamin obowiązuje klientów sklepu. Za każdym razem, kiedy w treści Regulaminu

piszemy o „kliencie”, mamy na myśli osoby decydujące się na zakup produktów

znajdujących się w sklepie. Klientami są zarówno konsumenci, jak i osoby dokonujące

zakupów w celach związanych ze swoją działalnością gospodarczą.

 

SPIS TREŚCI:

  1. Wyjaśnienie definicji
  2. Ogólne warunki korzystania ze Sklepu
  3. Usługi Elektroniczne w Sklepie, w tym zakładanie Konta Klienta Sklepu
  4. Zasady sprzedaży produktów. Zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży – płatności i dostawa Produktu
  5. Koszty, sposób i termin zapłaty
  6. Uprawnienia z tytułu niezgodności produktu z Umową
  7. Odstąpienie od umowy
  8. Publikowanie Treści, moderacja i ograniczenia publikowania Treści
  9. Zgłaszanie Treści nielegalnych oraz niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu
  10. Procedura odwoławcza od zgłoszenia Treści nielegalnych lub niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu
  11. Sankcje za publikowanie Treści nielegalnej lub niezgodnej z warunkami korzystania z usług Sklepu
  12. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów, rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dla konsumentów
  13. Obowiązywanie i zmiany w regulaminie
  14. Linki
  15. Ochrona danych osobowych
  16. Punkt kontaktowy
  17. Postanowienia końcowe
  18. Wzór formularza odstąpienia

 

 

WYJAŚNIENIE DEFINICJI

Sprzedawca

Mirosław Skrzypczak  prowadzący działalność gospodarczą: BALANS STUDIO MASAŻU I FIZJOTERAPII MIROSŁAW SKRZYPCZAK,  ul. Katowicka 47, 41-500 Chorzów. NIP 6342003938

Sklep

Serwis internetowy dostępny pod adresem:  :   https://balans.katowice.pl/ 

Formularz zamówienia

Formularz służący do złożenia zamówienia na produkty. Uzupełnienie formularza

wymaga dodania wybranych produktów do Koszyka, wybrania sposobu płatności oraz

uzupełnienia danych klienta niezbędnych do zakupu.

Klient

To Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, będący

osobą fizyczną lub osobą prawną, który dokonuje zakupów w sklepie.

Przedsiębiorca

To osoba fizyczna lub osoba prawna, prowadząca działalność gospodarczą, która

dokonuje zakupu w sklepie, zawierając Umowę sprzedaży, a z treści tej Umowy wynika,

że jest ona bezpośrednio związana z wykonywaną przez Przedsiębiorcę działalnością

gospodarczą i posiada dla Przedsiębiorcy charakter zawodowy.

Konsument

To osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej

bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca na prawach konsumenta

To osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, dokonująca zakupu w

Sklepie, który jest bezpośrednio związany z działalnością gospodarczą tej osoby, ale z

treści Umowy sprzedaży wynika, że Umowa ta nie posiada dla przedsiębiorcy

charakteru zawodowego (np. na podstawie danych o przedmiocie działalności

gospodarczej udostępnionych w CEIDG).

Konto Klienta

To indywidualny dostęp Klienta do Sklepu (Usługa Elektroniczna), określany nazwą

użytkownika oraz hasłem w postaci ciągu znaków zabezpieczających dostęp do konta.

Produkt/Towar

To produkt fizyczny oferowany w sklepie. Opis produktów oraz ceny brutto są dostępne

w sklepie przy każdym z prezentowanych produktów.

Cena

Wskazane w polskich złotych wynagrodzenie wraz z podatkami, należne Sprzedawcy

tytułem przeniesienia własności Produktu na Klienta, zgodnie z Umową sprzedaży. Co

do zasady, Cena nie zawiera kosztów dostawy, chyba że warunki Promocji stosowanej

przez Sklep stanowią inaczej.

Usługa Elektroniczna

Świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o

świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r., poz. 344 z późn. zm.), przez

Sklep na rzecz Klienta za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.

Wymagania Techniczne

Są to minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do

współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep, w tym do

zawarcia Umowy o Świadczenie Usług lub Umowy sprzedaży, tj.:

  • komputer stacjonarny, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem

do Internetu;

  • dostęp do poczty elektronicznej;
  • Klient musi posiadać ważny/aktywny adres e-mail, a także w określonych

przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie umożliwiające poprawne

wypełnienie formularzy elektronicznych;

  • dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox, Internet

Explorer, Opera, Google Chrome, Safari

Umowa sprzedaży/Umowa

To umowa zawierana pomiędzy sprzedawcą produktów a klientem za pośrednictwem

Sklepu, w ramach której sprzedawca zobowiązuje się do wydania Produktów, a Klient

do zapłaty Ceny.

Umowa o świadczenie usług

Zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, której przedmiotem jest świadczenie Usług

Elektronicznych udostępnianych za pośrednictwem Sklepu, na warunkach określonych

w niniejszym Regulaminie.

Zamówienie

To oświadczenie woli Klienta, składane za pośrednictwem Formularza zamówienia,

zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość, które jest składane z

wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, w szczególności strony

internetowej Sklepu, określające Produkty, co do których Klient składa ofertę zawarcia

Umowy sprzedaży kierowaną do Sprzedawcy oraz przekazujące swoje dane (dane

Klienta) niezbędne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży.

Dzień Roboczy

Dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Koszyk

Usługa Elektroniczna udostępniana Klientowi Sklepu, polegająca na umożliwieniu mu

złożenia Zamówienia jednego lub więcej Produktów, wpisania kodów rabatowych

umożliwiających obniżenie Ceny, wyświetlenie podsumowania dot. Ceny

poszczególnych Produktów i wszystkich Produktów łącznie.

Promocje

Szczególne warunki zawarcia Umowy sprzedaży proponowane przez Sklep w

określonym konkretnie czasie, z których Klient może skorzystać na określonych przez

Sklep zasadach np. obniżenie ceny Produktu lub Produktów.

Cena Początkowa

Pierwsza Cena Produktu, w której Produkt pojawił się w Sklepie.

Najniższa cena z ostatnich 30

Najniższa Cena, w której Produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni przed

obniżką.

Cena Promocyjna

Cena Produktów w Sklepie po obniżeniu w związku z ogłoszeniem przez Sprzedawcę

Promocji.

Ustawa o prawach konsumenta

Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 r. poz. 287 z późn.

zm.)

Regulamin

Niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów sprzedaży oraz zasady

świadczenia i korzystania z usług, w tym Usług Elektronicznych, udostępnianych przez

Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i

obowiązki Klienta Sklepu będącego Konsumentem, Przedsiębiorcą lub Przedsiębiorcą

na prawach konsumenta.

 Użytkownik

To Klient lub osoba niebędąca Klientem Sklepu odwiedzająca Sklep i mogąca zapoznać

się z Treściami w obrębie Sklepu lub osoba, która umieściła w Sklepie Treść.

Punkt kontaktowy

To sposób umożliwiający Usługodawcy bezpośrednią komunikację drogą

elektroniczną z organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych

oraz z Użytkownikami.

 Usługa hostingu

To usługa polegająca na przechowywaniu informacji przekazanych przez Użytkownika

oraz na jego żądanie.

Dostawca usługi hostingu

To Sprzedawca, BALANS STUDIO MASAŻU I FIZJOTERAPII MIROSŁAW SKRZYPCZAK,  ul. Katowicka 47, 41-500 Chorzów. NIP 6342003938

Treść

To zawartość wypowiedzi Użytkownika zamieszczona w Sklepie, w szczególności

informacje w formie tekstu, zdjęcia, grafiki lub innego materiału, które Użytkownik

umieścił w obrębie Sklepu.

Treść nielegalna

To Treść, która sama w sobie lub w odniesieniu do funkcjonalności Sklepu i usług

Usługodawcy nie jest zgodna z prawem Unii Europejskiej lub z prawem danego państwa

członkowskiego UE, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.

Za Treść nielegalną uznaje się w szczególności:

  • obrazy przedstawiające niegodziwe traktowanie dzieci w celach

seksualnych,

  • prywatne zdjęcia/grafiki udostępniane bez zgody osoby uprawnionej do

danego materiału,

  • cyberstalking,
  • treści służące do sprzedaży produktów niespełniających wymogów lub

podrobionych,

  • treści służące do sprzedaży towarów lub świadczenia usług z naruszeniem

prawa ochrony konsumentów,

  • treści naruszające prawa autorskie.

Treść niezgodna z warunkami korzystania z usług Sklepu

To Treść naruszająca i zakłócające zasady funkcjonowania Sklepu, niniejszy

Regulamin, a także Treść o charakterze nieprawdziwym, nieaktualnym, naruszającym

dobre obyczaje i zasady współżycia społecznego.

Warunki korzystania z usług Sklepu

To klauzule, niezależnie od ich nazwy lub formy, które regulują stosunek umowny

między Usługodawcą a Użytkownikiem.

Moderacja

To działania niezautomatyzowane lub zautomatyzowane, podejmowane przez

Usługodawcę, w szczególności w celu wykrywania, identyfikowania i zwalczania

nielegalnych treści lub informacji niezgodnych z warunkami korzystania z usług,

przekazywanych przez Użytkowników, w tym wdrażane środki, które wpływają na

dostępność, widoczność i osiągalność takich nielegalnych treści lub informacji, takie

jak depozycjonowanie takich treści lub informacji, demonetyzacja, uniemożliwienie

dostępu do nich lub ich usunięcie, lub które wpływają na możliwość przekazywania

takich informacji przez Użytkowników, takie jak zamknięcie lub zawieszenie konta

Użytkownika.

Ogólne warunki korzystania ze Sklepu

  1. Ten Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany każdemu Klientowi przed

zawarciem umowy na odległość w sposób, który umożliwia pozyskanie,

odtwarzanie i utrwalenie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, z

którego korzysta Klient.

  1. Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu przed zawarciem umowy.

Jeżeli Klient nie akceptuje jego postanowień, nie powinien dokonywać zakupów w

Sklepie. Jeżeli natomiast zapoznał się z jego treścią w sposób opisany wyżej, jest

związany jego postanowieniami.

  1. Wszystkie ceny produktów są cenami brutto (razem z podatkiem VAT) w polskich

złotych.

  1. Do poprawnego korzystania ze Sklepu konieczne jest spełnienie Wymagań

Technicznych, posiadanie dostępu do urządzenia z Internetem, aktualnego

systemu operacyjnego oraz aktualnej przeglądarki internetowej, a także posiadanie

konta e-mail. Klient powinien także posiadać podstawową wiedzę na temat

istnienia zagrożeń lub potencjalnych zagrożeń wynikających z korzystania z

Internetu (w tym zakupów on-line) oraz zabezpieczyć swoje urządzenie w

podstawowe środki bezpieczeństwa technicznego (np. programy antywirusowe).

  1. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści bezprawnych oraz treści

zabronionych przez przepisy prawa (np. naruszających dobra osobiste osób

trzecich), a także do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

Klient Sklepu zobowiązany jest w szczególności do:

  1. a) podawania w udostępnionych przez Sklep formularzach wyłącznie

prawdziwych, aktualnych i niezbędnych danych oraz niezwłocznego

aktualizowania danych, w tym danych osobowych, podanych przez Klienta w

związku z zawarciem Umów;

  1. b) korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sklep w sposób

niezakłócający funkcjonowanie Sklepu oraz w sposób zgodny z przepisami

obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także zgodnie z

zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, także w sposób

niezakłócający funkcjonowanie pozostałych Klientów Sklepu;

  1. c) niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Sklepu jakichkolwiek treści

zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności

naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich lub ich dobra

osobiste;

  1. d) nieumieszczania treści o charakterze bezprawnych takich jak: rozsyłanie lub

umieszczanie w Sklepie niezamówionej informacji handlowej (spam) lub

umieszczanie jakichkolwiek treści naruszających przepisy prawa;

  1. e) niemodyfikowania w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Sklep w

szczególności Cen lub opisów Produktów;

  1. f) niepodejmowania czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji

nieprzeznaczonych dla Klienta;

  1. g) terminowej zapłaty Ceny i innych ustalonych przez Klienta kosztów w pełnej

wysokości;

  1. h) terminowego odbioru Produktów zamówionych przy wykorzystaniu wybranego

sposobu dostawy i płatności;

  1. Klient nie jest uprawniony do przekazywania loginu i hasła osobom

nieuprawnionym lub do korzystania z konta innego Klienta.

  1. Produkty mogą być udostępniane do sprzedaży w Sklepie w ramach

przedsprzedaży lub w Promocji, której warunki zamieszczone są w Sklepie.

  1. W przypadku udostępnienia produktów w ramach Promocji, Sprzedawca oznacza

dany produkt jako udostępniony w Cenie Promocyjnej. Cena wskazywana przez

sprzedawcę obok Ceny Promocyjnej jest najniższą ceną, w której Produkt był

dostępny w sklepie w ciągu ostatnich 30 dni (Najniższa cena z ostatnich 30 dni

przed obniżką).

  1. W przypadku umożliwienia Klientom zapoznania się z opiniami innych Klientów na

stronie Sklepu Sprzedawca podejmuje uzasadnione i proporcjonalne kroki, które

pozwolą na zweryfikowanie, czy opinie są rzetelne i zamieszczone przez osoby,

które rzeczywiście zakupiły dany produkt. Informacje na temat sposobu weryfikacji

opinii przez Sprzedawcę znajdują się w zakładce Zasady prezentowania opinii i

treści.

  1. Jeżeli Cena udostępniona Klientowi w Sklepie jest spersonalizowana, np. ustalona

na podstawie informacji o Kliencie uzyskanych na podstawie danych

marketingowych (profilowanie), Sprzedawca udostępnia Klientowi informację na

temat indywidualnego dostosowania ceny (personalizacji cen) przy Cenie produktu

w Sklepie.

  1. Sprzedawca podejmuje środki organizacyjne i techniczne mające na celu

zabezpieczenie bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu oraz funkcjonalności

dostępnych w ramach strony (formularz rejestracji Konta, Formularz zamówienia

itd.).

Usługi Elektroniczne w Sklepie, w tym zakładanie Konta Klienta Sklepu

  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów za pośrednictwem Sklepu nieodpłatnie

następujące Usługi Elektroniczne:

  1. a) Usługę zawierania Umów sprzedaży na zasadach określonych w

Regulaminie;

  1. b) Usługę Konto Klienta oraz przechowywanie i udostępnianie Klientowi za

pośrednictwem Konta historii Zamówień Klienta w Sklepie;

  1. c) Usługę składania Zamówień na zasadach określonych w Regulaminie;
  2. d) Usługę umożliwienia Klientom korzystania z usług Koszyka.
  3. Klient ma możliwość założenia Konta w Sklepie przy składaniu Zamówienia.

Konto zawiera m.in. informacje o Zamówieniach i pozwala na zapamiętanie

użytych wcześniej danych potrzebnych do zakupu Produktu.

  1. Sprzedawca świadczy usługę utrzymania Konta w czasie co najmniej rok od dnia

jego założenia.

  1. Korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu formularza oraz zaakceptowaniu

postanowień niniejszego Regulaminu i kliknięciu pola ,,Załóż konto’’.

  1. W formularzu zakładania Konta niezbędne jest podanie przez Klienta wskazanych

następujących danych: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, login i hasło.

  1. Założenie Konta Klienta następuje poprzez wypełnienie formularza

rejestracyjnego i przesłanie go do Sprzedawcy poprzez stronę Sklepu. Z chwilą

przesłania potwierdzenia utworzenia konta Klienta przez Sprzedawcę dochodzi do

zawarcia umowy o prowadzenie Konta w Sklepie.

  1. Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieokreślony i można

wypowiedzieć ją w każdym momencie.

  1. Klient loguje się na Konto przy użyciu adresu e-mail oraz indywidualnego hasła,

które Klient ustala samodzielnie.

  1. Klient może dokonać zakupów bez zakładania Konta.
  2. Sprzedawca, na prośbę Klienta, usuwa Konto Klienta. Aby zgłosić żądanie

usunięcia Konta, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą na adres e-mail

podany w początkowej części Regulaminu.

  1. Klient może samodzielnie usunąć Konto poprzez wybranie opcji „Usuń konto” lub

równoznacznej, w panelu swojego Konta po zalogowaniu.

  1. Konto Klienta usuwane jest w terminie do 30 dni od dnia otrzymania żądania

usunięcia Konta.

  1. Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się w momencie dodania przez Klienta

pierwszego Produktu do Koszyka. Usługa Koszyk świadczona jest nieodpłatnie

oraz ma charakter jednorazowy – każdorazowo ulega zakończeniu z chwilą

złożenia Zamówienia.

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać

pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy lub elektronicznie na adres wskazany na

początku Regulaminu.

  1. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie

później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

  1. W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji rekomenduje się podanie przez

Klienta w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu

reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz

żądania Klienta wraz z przekazaniem danych kontaktowych składającego

reklamację.

  1. Podane wyżej wymogi mają formę jedynie rekomendacji Sprzedawcy i nie

wpływają w żaden sposób na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem

zalecanego opisu reklamacji.

Zasady sprzedaży Produktów. Zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży – płatności i dostawa Produktu.

  1. Sklep umożliwia składanie Zamówień oraz zawarcie Umów sprzedaży Produktów.
  2. Główne cechy Produktu i specyfikacja są określone na stronie każdego Produktu.
  3. Zawarcie Umowy sprzedaży między Klientem a Sklepem może nastąpić po

uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia na zasadach określonych poniżej.

  1. Umowa sprzedaży Produktu zawierana jest przez złożenie Zamówienia w Sklepie

za pomocą formularza zamówienia, w momencie potwierdzenia jej przez Sprzedawcę.

  1. Przedmiotem Umowy sprzedaży jest zobowiązanie Sprzedawcy do dostarczenia

produktu Klientowi za cenę wskazaną w sklepie, płatną przez Klienta.

  1. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Sklep umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia w następujący sposób: poprzez

dodanie Produktów do Koszyka, po czym Klient przechodzi do formularza

Zamówienia lub Klient posiadający Konto potwierdza w formularzu zamówienia

aktualność i prawidłowość danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy

sprzedaży.

  1. Klient, który nie posiada Konta, jest zobowiązany samodzielnie wypełnić formularz

Zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy

sprzedaży.

  1. W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta

może uniemożliwić realizację Umowy sprzedaży, ponieważ warunkiem złożenia

Zamówienia jest prawidłowe i kompletne wypełnienie formularza zamówienia. W

Formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących

danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, dokładny adres, adres poczty

elektronicznej oraz danych dotyczących Umowy sprzedaży tj.: Produkt/y, liczbę

Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności za

Produkty przez Klienta.

  1. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie

firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również

danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, w tym NIP.

  1. Warunkiem złożenia Zamówienia, obok wskazanych powyżej okoliczności, jest

także zaakceptowanie warunków Regulaminu i Polityki prywatności Sprzedawcy,

a także zapłata Ceny za Produkt, po wyborze sposobu płatności, który tego wymaga.

  1. Naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym

brzmieniu) jest tożsame ze złożeniem Zamówienia (Klient składa ofertę) na

wybrane Produkty.

  1. Klient ma możliwość weryfikacji Produktów znajdujących w Koszyku oraz

dokonania zmian do czasu złożenia Zamówienia.

  1. Po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym

brzmieniu) Klient będzie miał możliwość wyboru operatora płatności i zostanie w

sposób automatyczny przekierowany do bramki płatności, obsługiwanej przez

wybranego operatora w przypadku wyboru płatności online. Informacje o

dostępnych operatorach są na bieżąco podawane w Sklepie.

  1. W odpowiedzi na Zamówienie Klient niezwłocznie otrzyma automatyczną

wiadomość na podany w tym celu adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania

Zamówienia i rozpoczęcia jego weryfikacji.

  1. Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, Sklep wysyła

do Klienta na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia oferty

lub kilku ofert na Produkty, złożonych w ramach Zamówienia oraz potwierdzeniem

rozpoczęcia realizacji Zamówienia lub informację o odmowie przyjęcia wszystkich

lub poszczególnych ofert na Produkty, złożonych w ramach Zamówienia.

  1. Do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi z chwilą przyjęcia Zamówienia przez

Sprzedawcę, które następuje w formie przesłania wiadomości e-mail

potwierdzającej przyjęcie Zamówienia. Klient jest zobowiązany do zapłaty Ceny w

pełnej wysokości w terminie 3 dni od dnia złożenia Zamówienia. W przypadku

niedopełnienia tego obowiązku Umowę sprzedaży uważa się za niezawartą.

  1. W przypadku odmowy przyjęcia oferty bądź ofert złożonych w ramach realizacji

Zamówienia przez Klienta, Umowa sprzedaży w zakresie Produktów wskazanych

przez Sklep w wiadomości e-mail z odmową przyjęcia oferty nie zostaje zawarta.

W takim wypadku Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od

dnia wysłania wiadomości, o której mowa powyżej, zwraca Klientowi uiszczone

przez niego płatności, w zakresie w jakim Umowa sprzedaży nie została zawarta.

  1. O kosztach dostawy, płatności lub innych dodatkowych kosztach Sprzedawca

informuje w Formularzu zamówienia przed złożeniem Zamówienia przez Klienta.

Całkowita wartość Zamówienia obejmuje Cenę oraz koszty dostawy.

  1. Na adres e-mail podany w formularzu przez Klienta Sprzedawca wysyła

podsumowanie Zamówienia zawierające najważniejsze informacje o Zamówieniu.

  1. Sprzedawca organizuje Promocje na wybrane Produkty dostępne w Sklepie.

Promocje nie podlegają łączeniu, o ile postanowienia Promocji wyraźnie nie

stanowią inaczej. Możliwość skorzystania z danej Promocji może zależeć od

dostępności Produktów w Sklepie.

  1. Sklep umożliwia następujące metody płatności: płatność elektroniczna (realizacja

Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę

potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę

informacji o dokonaniu płatności przez Klienta) w formie przelewu tradycyjnego

lub płatności dokonanej za pośrednictwem operatora płatności.

  1. Sprzedawca korzysta z usług serwisu Tpay należącego do Krajowego Integratora

Płatności spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 61-894 Poznań,

Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe

Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod

numerem KRS: 0000412357, numer NIP: 7773061579, numer REGON: 300878437.

  1. Sprzedawca przekaże Klientowi dowód zakupu w formie elektronicznej lub w

formie papierowej wraz z przesyłką zawierającą Produkt na adres wskazany przez

Klienta. Klient wyraża zgodę, aby dowód zapłaty, tj.: faktura lub paragon, został

sporządzony i przesłany na podany przez niego w trakcie składania Zamówienia

bądź zakładania Konta adres e-mail.

Koszty, sposób i termin zapłaty

  1. Produkty oferowane w Sklepie to przedmioty z branży kosmetycznej, w szególności kremy, olejki, peelingi. W ramach Umowy sprzedaży zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu Sprzedawca dostarcza Klientowi

zakupione produkty zgodnie z Zamówieniem Klienta.

  1. Przedstawione w Sklepie zdjęcia lub sposób podania produktów mogą nie

odzwierciedlać ich rzeczywistego wyglądu i wielkości. Zdjęcia prezentują

przybliżony wygląd Produktu i jego wielkość. Sprzedawca wskazuje, iż Produkty

mogą nieznacznie różnić się od tych zaprezentowanych z uwagi na charakter

Produktu i proces jego powstawania. Aby uzyskać szczegółowe informacje Klient

powinien skontaktować się ze Sprzedającym w sposób wskazany na początku

tego Regulaminu.

  1. Sposób pakowania Produktu został wskazany w jego opisie w Sklepie.
  2. Sprzedawca informuje Klientów o sposobie przechowywania Produktu,

obchodzenia się z nim, w szczególności po odbiorze Produktu.

  1. Realizacja Zamówienia Produktu fizycznego oznacza, że Sprzedawca dokonuje

wysłania zakupionego Produktu na adres wskazany podczas procesu zakupowego

przez Klienta.

  1. Dostępne metody dostawy Produktu fizycznego oraz przewidywany czas dostawy

są widoczne na stronie internetowej Sklepu. Dostawa odbywa się w warunkach

dostosowanych do charakteru Produktu.

  1. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski na adres wskazany przez Klienta

w trakcie składania Zamówienia. Dostawa Produktu na adres zlokalizowany poza

obszarem Polski odbywa się na warunkach określonych w Sklepie lub ustalonych

indywidualnie.

  1. Sklep każdorazowo określa na stronie Produktu termin dostawy lub w

korespondencji e-mail wysłanej przez Sprzedawcę.

  1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa sprzedaży stanowi

inaczej.

  1. Sprzedawca umożliwia odbiór osobisty Produktu po jego wcześniejszym

opłaceniu w sklepie firmowych stacjonarnym pod adresem ul.Katowicka 47 (wjazd od ul. Młodzieżowej w budynku Fitness Saturn), 41-500 Chorzów w godzinach od 10.00 – 18.00.

  1. Klient jest zobowiązany do odbioru Produktu we wskazanym przez siebie w

Zamówieniu miejscu lub zapewnienie obecności innej osoby we wskazanym

miejscu.

  1. Klient powinien dokonać sprawdzenia Produktu przy dostawie, a w przypadku

dostawy przez kuriera w jego obecności. W przypadku uszkodzenia lub otwarcia

Produktu Klient powinien sporządzić protokół szkody w obecności kuriera i nie

odbierać przesyłki. O takiej sytuacji Klient powinien niezwłocznie poinformować

Sprzedawcę.

  1. Od chwili dostarczenia Produktu Klient jest odpowiedzialny za stan produktu i jego

przechowywanie, wykorzystywanie, użytkowanie w odpowiednich warunkach

wskazanych na stronie Sklepu.

  1. Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Produktu (termin

dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sklep oraz

czas doręczania Produktu do wskazanego miejsca dostawy. Do czasu

przygotowania Zamówienia należy doliczyć czas doręczania Produktu

wykonywany przez konkretnego przewoźnika, który uzależniony jest od wybranej

przez Klienta formy dostawy i jest każdorazowo prezentowany na podstronie

danego Produktu oraz w zakładce „Metody Dostawy” na stronie internetowej

Sklepu lub w korespondencji e-mail wysłanej przez Sprzedawcę.

  1. Sprzedawca realizuje Zamówienia w poniedziałki, wtorki, środy i czwartki w

terminie do 3 Dni Roboczych od potwierdzenia Zamówienia.

  1. Sprzedawca realizuje dostawy od poniedziałku do czwartku, celem zachowania ciągu, co oznacza, że:
  2. Zamówienia złożone od czwartku do poniedziałku wysłane zostaną we wtorek

lub środę

  1. Zamówienia złożone od wtorku do środy wysłane zostaną w czwartek lub we

wtorek kolejnego tygodnia.

  1. W przypadku gdy Zamówienie zostanie złożone w inny dzień niż Dzień Roboczy,

Sprzedawca realizuje Zamówienie w następny pierwszy Dzień Roboczy, a jego

dostawa jest realizowane zgodnie z ust. 17 .

  1. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 2 Dni Roboczych zgodnie z

harmonogramem wskazanym w ust. 17 i 18, chyba że w opisie danego Produktu

lub w trakcie składania Zamówienia podano inny termin dostawy. Wówczas Klienta

obowiązuje wskazany przez Sprzedawcę każdorazowo termin dostawy.

  1. Jeżeli podczas zakupu Sprzedawca określił inny termin dostarczenia Produktu

fizycznego, to Klienta obowiązuje termin wskazany przez Sprzedawcę na stronie

sprzedażowej Produktu (przedsprzedaż).

  1. W przypadku Zamówienia dotyczącego Produktów o różnych terminach dostawy,

właściwym terminem dostawy jest termin dotyczący Produktu o najdłuższym

czasie dostawy.

  1. W przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. brak prądu, brak wody, lub innej, które nie

pozwolą Sprzedawcy w terminie zrealizować Zamówienia, Sprzedawca

niezwłocznie skontaktuje się z Klientem.

 

Uprawnienia z tytułu niezgodności produktu z Umową

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec klienta, jeżeli sprzedany produkt jest

niezgodny z Umową. Szczegóły dotyczące niezgodności Produktu z Umową

regulują przepisy Kodeksu cywilnego w odniesieniu do przedsiębiorców oraz

ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w odniesieniu do

Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta. Dla uniknięcia

wątpliwości wskazuje się, że uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu z Umową

dotyczą klientów Sklepu będących Konsumentami i Przedsiębiorcami na prawach

konsumenta.

  1. Sprzedawca nie udziela gwarancji na Produkty.
  2. W przypadku stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową, Klient powinien

skontaktować się ze sprzedawcą (na adres e-mail podany na początku

Regulaminu lub listownie), określając jednocześnie swoje roszczenie związane z

niezgodnością Produktu z Umową.

  1. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową̨, Konsument może żądać jego naprawy lub

wymiany.

  1. Sprzedawca może dokonać́ wymiany, gdy konsument żąda naprawy lub może

dokonać́ naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do

zgodności Produktu z Umową w sposób wybrany przez konsumenta jest

niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli

zarówno naprawa, jak i wymiana są̨ niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych

kosztów, Sprzedawca może odmówić́ doprowadzenia Produktu do zgodności z

Umową.

  1. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się̨ wszelkie okoliczności sprawy,

w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z Umową, wartość́ Produktu

zgodnego z Umową oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta powstałe

wskutek zmiany sposobu lub odmowy doprowadzenia Produktu do zgodności z

Umową.

  1. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w

której Sprzedawca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z

Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając

specyfikę̨ towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub

wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i

materiałów, ponosi Sprzedawca.

  1. Konsument udostępnia Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie.

Sprzedawca odbierze od Konsumenta towar na swój koszt.

  1. Jeżeli Produkt został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności

Produktu z Umową, przedsiębiorca demontuje towar oraz montuje go ponownie

po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój

koszt.

  1. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, konsument może złożyć́ oświadczenie o

obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:

  1. a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową

zgodnie z punktem 5;

  1. b) Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową zgodnie z

punktami 7-9;

  1. c) brak zgodności Produktu z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca

próbował doprowadzić́ Produkt do zgodności z Umową;

  1. d) brak zgodności Produktu z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia

natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy;

  1. e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie

doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez

nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

  1. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w rozsądnym terminie 14 dni.
  2. Jeżeli Klient będący Konsumentem, wykonując uprawnienia z tytułu niezgodności

Produktu z Umową, złożył oświadczenie Sprzedawcy a Sprzedawca nie

ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się,

że żądanie to uznał za uzasadnione.

  1. W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji w zgłoszeniu reklamacyjnym

rekomenduje się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji i

okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty

wystąpienia wady oraz danych kontaktowych składającego reklamację.

Rekomendacje podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie

wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu

reklamacji.

  1. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu z Umową, jest

obowiązany dostarczyć wadliwy produkt na adres siedziby Sprzedawcy. W

przypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia produktu

wadliwego ponosi Sprzedawca.

  1. Jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi

jest wyłączona na podstawie art. 558 § 1 ustawy Kodeks cywilny.

  1. Więcej informacji na temat praw kupujących można znaleźć na stronie Urzędu

Ochrony Konkurencji i Konsumenta – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl.

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z Umową,

istniejącą w chwili jego dostarczenia i ujawnioną w ciągu dwóch lat od tej chwili,

chyba, że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego

poprzednika prawnego lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.

Domniemywa się, że brak zgodności towaru z Umową, który ujawnił się przed

upływem dwóch lat od dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile

nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze

specyfikacją towaru lub charakterem braku zgodności z Umową. Konsument nie

może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową jest nieistotny.

Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową jest istotny.

  1. Uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu z Umową dotyczą Klientów Sklepu

będących Konsumentami i Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.

  1. Przedsiębiorca na prawach konsumenta akceptuje niniejszy Regulamin, a

następnie korzysta ze swoich uprawnień. Przedsiębiorca na prawach konsumenta

powinien uzupełnić stosowny formularz reklamacji, a w szczególności dane

potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 7aa ustawy

o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w inny sposób Sprzedawcy.

  1. Przedsiębiorca na prawach konsumenta oświadcza w formularzu przesłanym do

Sklepu, że zawarta Umowa sprzedaży jest bezpośrednio związana z prowadzoną

przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla niego charakteru

zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej

działalności gospodarczej.

                                               Odstąpienie od umowy

  1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie ma prawa odstąpić od umowy zawartej na odległość w sytuacji, gdy:
  2. przedmiotem Umowy jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  3. przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  4. przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  5. przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze

względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

  1. W innych sytuacjach niż wskazane w ust. 1 powyżej Konsument lub

Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy

zawartej na odległość na warunkach wskazanych poniżej, bez podania

przyczyny, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Produktu.

  1. Odstąpienie od Umowy następuje poprzez poinformowanie Sprzedawcy o

swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia. Takie oświadczenie może

zostać wysłane w formie wiadomości e-mail na dane kontaktowe podane na

początku Regulaminu.

  1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi tylko

bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  1. Dla przyśpieszenia procesu odstąpienia od Umowy Konsument lub

Przedsiębiorca na prawach konsumenta może skorzystać ze wzoru formularza

odstąpienia od Umowy udostępnionego jako załącznik do Regulaminu.

Skorzystanie z formularza jest jednak tylko rekomendacją a jego

niewykorzystanie w procesie odstąpienia od Umowy nie stanowi o nieważności

odstąpienia.

  1. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca konsumentowi lub

przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego

płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez

konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy

dostępny w Sklepie).

  1. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów

płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach

konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub

Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie wskazał inną informację w

oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.

  1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych

opłat w związku z formą zwrotu płatności.

  1. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w

którym odstąpił od Umowy sprzedaży, zwrócić Produkt Sprzedawcy.

  1. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  2. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  3. Przedsiębiorca na prawach konsumenta akceptuje niniejszy Regulamin podczas procesu zakupowego, a następnie korzysta ze swoich uprawnień wymienionych w niniejszym Regulaminie.
  4. Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien uzupełnić stosowny formularz odstąpienia, a w szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje Sprzedawcy w inny sposób.
  5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta oświadcza w formularzu przesłanym do Sprzedawcy, że zawarta Umowa sprzedaży jest bezpośrednio związana z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej.
  6. W stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta przysługuje Sprzedawcy prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  8. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi niebędącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta stosownego oświadczenia.
  9. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej Ceny, przy czym Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
  10. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

Publikowanie Treści, moderacja i ograniczenia publikowania Treści

  1. Jeśli w ramach funkcjonowania Sklepu Sprzedawca stwarza możliwość pozostawienia Treści przez Użytkownika, to Sprzedawca przechowuje ją zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  2. Sprzedawca podejmuje bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do Treści nielegalnych, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
  3. Sprzedawca w ramach Sklepu może dokonać moderacji Treści umieszczanych przez Użytkowników z należytą starannością, obiektywnie i proporcjonalnie oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron.
  4. Sprzedawca nie używa narzędzi służących do automatycznego moderowania

treści.

  1. O moderacji Treści Sprzedawca informuje Użytkownika, który daną treść umieścił, o ile Sprzedawca dysponuje danymi umożliwiającymi skontaktowanie się z danym Użytkownikiem wraz z podaniem uzasadnienia.
  2. W uzasadnieniu o podjęciu moderacji Treści Sprzedawca wskazuje konkretne podstawy do zastosowania użytej sankcji.
  3. W przypadku powzięcia informacji o Treści niezgodnej z warunkami korzystania z usług Sklepu Sprzedawca może wezwać Użytkownika do samodzielnego jej zmoderowania.
  4. Użytkownik zobowiązany jest do niedostarczania Treści bezprawnych, nielegalnych, zabronionych przez przepisy prawa (np. naruszających dobraosobiste osób trzecich), wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym oraz Treści niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu.
  5. Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:
  6. a) podawania w udostępnionych przez Sklep formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i niezbędnych danych oraz niezwłocznego aktualizowania danych, w tym danych osobowych, podanych przez Użytkownika w związku z zawarciem Umów;
  7. b) korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sklep w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu oraz w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także zgodnie ze zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, także w sposób niezakłócający funkcjonowania pozostałych

Użytkowników Sklepu;

  1. c) niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Sklepu jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich lub ich dobra osobiste;
  2. d) nieumieszczania treści o charakterze bezprawnym, takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie niezamówionej informacji handlowej (spam) lub umieszczanie jakichkolwiek treści naruszających przepisy prawa;
  3. e) niemodyfikowania w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Sklep;
  4. f) niepodejmowania czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Użytkownika.
  5. Sprzedawca nie ma obowiązku monitorowania Treści, które Użytkownicy przekazują lub przechowują w ramach Sklepu, ani aktywnego ustalania faktów lub okoliczności wskazujących na nielegalną działalność.

Zgłaszanie Treści nielegalnych oraz niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu

  1. Sprzedawca stosuje procedury, które umożliwiają dowolnej osobie zgłoszenie Treści, które dana osoba lub dany pomiot uważają za nielegalne oraz niezgodne z warunkami korzystania z usług Sklepu.
  2. Zgłoszenie może nastąpić drogą elektroniczną na wskazany na początku tego Regulaminu adres e-mail.
  3. Zgłoszenie powinno zawierać:
  4. lokalizację Treści w Sklepie w postaci bezpośredniego linku do Treści;
  5. przyczyny uznania lub uzasadnionego podejrzenia uznania tej Treści za

nielegalną lub niezgodną z warunkami korzystania z usług Sklepu;

  1. dane kontaktowe osoby zgłaszającej, w tym imię, nazwisko lub nazwę,

adres e-mail, chyba że zgłoszenie dotyczy przestępstwa związanego z niegodziwym traktowaniem lub wykorzystaniem w celach seksualnych, pornografią dziecięcą, nagabywania dzieci do celów seksualnych oraz podżegania, pomocnictwa i usiłowania w zakresie tych przestępstw;

  1. oświadczenie, że osoba zgłaszająca powzięła w dobrej wierze przekonanie, że zgłaszane Treści są nielegalne lub niezgodne z warunkami korzystania z usług Sklepu, w szczególności, że stawiane zarzuty są prawdziwe i kompletne.
  2. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż 7 dni roboczych, potwierdza osobie zgłaszającej otrzymanie zgłoszenia, jeśli w zgłoszeniu został wskazany jej adres e-mail.
  3. Zgłoszenie jest uznawane przez Sprzedawcę za prawdziwe, jeśli Sprzedawca bez szczegółowej analizy prawnej stwierdzi nielegalność lub niezgodność Treści.
  4. Sprzedawca informuje niezwłocznie osobę zgłaszającą oraz inne osoby zainteresowane sprawą, nie później niż 14 dni od otrzymania zgłoszenia, o powziętej decyzji dotyczącej zgłoszenia, informując o możliwości odwołania się

od decyzji.

  1. Przed wydaniem decyzji Sprzedawca może zwrócić się do Użytkownika, który umieścił Treści objęte zgłoszeniem, o udzielenie wyjaśnień do zgłoszenia, jeśli jest to niezbędne do podjęcia decyzji.
  2. Sprzedawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia oraz podejmuje decyzje w odniesieniu do Treści, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, obiektywny i niearbitralny, oraz z zachowaniem należytej staranności.
  3. Sprzedawca nie używa narzędzi służących do automatycznego rozpatrywania zgłoszeń.

Procedura odwoławcza od zgłoszenia Treści nielegalnych lub niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu

  1. Od decyzji Sprzedawcy wydanej w sprawie zgłoszenia funkcjonowania w Sklepie Treści nielegalnej lub niezgodnej z warunkami korzystania z usług Sklepu przysługuje odwołanie.
  2. Odwołanie można złożyć w formie elektronicznej nie później niż 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
  3. Odwołanie powinno zawierać w szczególności:
  4. precyzyjne wskazania, dlaczego wydana decyzja jest nieprawidłowa;
  5. uzasadnienie stanowiska;
  6. wskazanie negatywnych skutków wydania decyzji dla osoby

zgłaszającej lub osoby trzeciej.

  1. Sprzedawca rozpatrzy odwołanie nie później niż 14 dni od jego otrzymania. O wydanej decyzji na skutek odwołania Sprzedawca poinformuje osobę zgłaszającą i inne osoby zainteresowane wynikiem sprawy.
  2. Decyzja wydana w sprawie po rozpatrzeniu odwołania ma charakter ostateczny i nie przysługuje od niej kolejne odwołanie do Sprzedawcy.

Sankcje za publikowanie Treści nielegalnej lub niezgodnej z warunkami korzystania z usług Sklepu

  1. Sprzedawca ma możliwość zastosowania sankcji wobec Użytkownika, który umieścił w ramach Sklepu Treści nielegalne lub Treści niezgodne z warunkami korzystania z usług Sklepu, również na skutek wydania decyzji o dokonaniu przez Użytkownika takiego naruszenia na podstawie rozpatrzonego zgłoszenia.
  2. Sprzedawca ma możliwość:
  3. ograniczyć widoczność Treści, w tym dokonać jej usunięcia, uniemożliwić do niej dostęp lub ją depozycjonować;
  4. zawiesić,zakończyć lub w inny sposób ograniczyć płatności pieniężne dla Użytkownika, który daną Treść w ramach Sklepu umieścił;
  5. zawiesić lub zakończyć świadczenie usługi w całości lub w części dla Użytkownika, który dopuścił się naruszenia;
  6. zawiesić lub zamknąć konto Użytkownika, który dopuścił się naruszenia.
  7. W przypadku, gdy Sprzedawca poweźmie jakiekolwiek informacje, dające podstawę

do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia

przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób,

natychmiast informuje o swoim podejrzeniu właściwe organy ścigania lub organy

sądowe.

Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów, rozpatrywania reklamacji  dochodzenia roszczeń dla konsumentów

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania polubownego, mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sklep będą rozstrzygane przez sądy powszechne, a prawem właściwym jest prawo polskie.
  3. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, a także wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

  1. Istnieje również możliwość skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami, która dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  2. Postanowienia Regulaminu nie ograniczają możliwości powoływania się przez Klientów na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw konsumentów.

Obowiązywanie i zmiany w regulaminie

  1. Sprzedawca może wprowadzać zmiany w tym Regulaminie z ważnych przyczyn, także, jeżeli zmienią się warunki sprzedaży, przy zmianie obowiązujących przepisów, przy wprowadzeniu nowych produktów lub usług, a także przy zmianie rozwiązań informatycznych.
  2. W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  3. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy. Zmiana Regulaminu jest skuteczna w terminie 14 dni od dnia opublikowania.
  4. Regulamin podlega prawu polskiemu.
  5. Czynności związane z Regulaminem dokonywane przez Klientów niebędących Konsumentami powinny być realizowane w formie dokumentowej. Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientami niebędącymi konsumentami rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby lub miejsca zamieszkania Sprzedawcy.
  6. Sprzedawca może rozwiązać Umowę o Świadczenie Usług z Klientem za 30- dniowym okresem wypowiedzenia z ważnych przyczyn, rozumianych jako zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sklep wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie.
  7. Sprzedawca może wypowiedzieć Klientowi Umowę o Świadczenie Usług za 14- dniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić mu dalszego prawa do korzystania z Sklepu z ważnych powodów, tzn. w przypadku rażącego naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, tj. w sytuacjach, gdy Klient naruszana Ogólne Warunki Korzystania ze Sklepu punkt 5 litera od a do h.

Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych Usług Elektronicznych, zawarcia Umowy sprzedaży. Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce Prywatności na stronie internetowej Sklepu.
  3. Punkt kontaktowy
  4. Sprzedawca wyznacza Punkt kontaktowy służący do komunikacji w sprawachTreści, w szczególności dotyczący ich legalności oraz zgodności z warunkami korzystania z usług Sklepu.
  5. Korespondencja w ramach Punktu kontaktowego odbywa się elektronicznie za pośrednictwem adresu e-mail biuro@wedlinywyrobek.pl.
  6. O otrzymaniu korespondencji w ramach Punktu kontaktowego Sprzedawca informuje nadawcę korespondencji niezwłocznie nie później niż 7 dni.

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin oraz załączniki do Regulaminu stanowią wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 § 1 Ustawy Kodeks cywilny. Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie na stronie internetowej Sklepu.
  2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej Umowy o Świadczenie Usług następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta, natomiast utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień zawieranej Umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia oraz przekazaniem aktywnego linku do treści niniejszego Regulaminu w treści wiadomości e-mail.
  3. Dowód dokonania zakupu przez Klienta Sklepu zostanie przekazany za pośrednictwem wiadomości e-mail lub w formie papierowej w przesyłce zawierającej Produkt.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  5. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  6. Klient, umieszczając jakiekolwiek treści na Koncie lub w innym miejscu strony internetowej Sklepu, udziela niniejszym Sprzedawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie w szczególności w Internecie tych treści, bez ograniczenia terytorialnego.
  7. Udostępnione treści (m.in. opis produktów) w ramach tej strony internetowej stanowią przejaw naszej własnej intelektualnej twórczości i podlegają ochronie prawa autorskiego. Korzystanie z udostępnionych treści poza dozwolonym użytkiem osobistym może skutkować pojawieniem się ryzyka odpowiedzialności karnej oraz cywilnej. Jeśli masz wątpliwość dotyczącą charakteru prawnego udostępnionej przez nas treści lub tego, w jaki sposób zgodnie z prawem możesz z niej korzystać, napisz do nas wiadomość, a my udzielimy Ci wyczerpującej odpowiedzi.

Wzór formularza odstąpienia

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Możliwość odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentom oraz Przedsiębiorcom na prawach konsumenta. Udostępniony formularz stanowi wzór. Nieskorzystanie z tego wzoru nie ma wpływu na możliwość odstąpienia od umowy.

Sprzedawca: Mirosław Skrzypczak  prowadzący działalność gospodarczą: BALANS STUDIO MASAŻU I FIZJOTERAPII MIROSŁAW SKRZYPCZAK,  ul. Katowicka 47, 41-500 Chorzów. NIP 6342003938

Oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących produktów:

Nazwa produktu: ___________

Liczba: ___________

Cena brutto: ___________

DANE IDENTYFIKUJĄCE:

Imię i nazwisko: ___________

Data zawarcia Umowy: ___________

Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez Państwa wybrany przy zakupie produktów z naszego Sklepu. Jeżeli płatność została dokonana w inny sposób niż przelewem, a chcą Państwo otrzymać zwrot środków na rachunek bankowy, proszę wskazać poniżej numer konta bankowego, właściwego do zwrotu pieniędzy: _________________________________.

Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu produktu określone w Regulaminie.

_________________________________

podpis oraz data